°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ الاشباح ومن الاخر °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
center]حد يقولى ليه 613623[/center]
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حد يقولى ليه 829894
ادارة المنتدي حد يقولى ليه 103798

center]حد يقولى ليه 613623[/center]
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حد يقولى ليه 829894
ادارة المنتدي حد يقولى ليه 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى احلا منتديات الاشباح ومن الاخر

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
تنبيه اللى جميع الاعضاء ممنوع كتابه المواضيع اللتى تخص الديانات او السياسه او الجنس وما شابه وعلى جميع الاعضاء احترام القوانين واذ تكلم اى عضو فى اى موضوع ممنوع سيتم طرده ومسح الموضوع مع تحيات اداره المنتدى
اداره المنتدى الاشباح ومن الاخر تبحث عن مشريفين للمنتدى حتى يقوموا بمراقبه الاعضاء والردود على المواضيع الشروط : يكونوا متواجدين كل يوم 3 ساعات على الاقل : وان يكونوا من الجنسين
المواضيع الأخيرة
» نرحب بمديره المنتدى الجديده نور الشبح
حد يقولى ليه Emptyالأحد نوفمبر 18, 2012 6:14 am من طرف ابتهال عادل

» اكتب اسمك بشكل جميل
حد يقولى ليه Emptyالإثنين يونيو 25, 2012 11:43 am من طرف اسامة

» اناااا (نورهان محمد)
حد يقولى ليه Emptyالسبت مارس 31, 2012 3:24 am من طرف maged zein

» (نورهان عوض)الثورة ثم الثورة ثم الثورة
حد يقولى ليه Emptyالجمعة سبتمبر 02, 2011 3:50 pm من طرف ahmed2330

» _نورهان محمد_هههههههههه عجب
حد يقولى ليه Emptyالجمعة سبتمبر 02, 2011 3:39 pm من طرف ahmed2330

» الفراق قدرنا
حد يقولى ليه Emptyالجمعة سبتمبر 02, 2011 5:33 am من طرف norhan mahmmed

» بهواك حبيبى بحبك حبيبى
حد يقولى ليه Emptyالخميس سبتمبر 01, 2011 3:50 pm من طرف norhan mahmmed

» جاوب على اسئلتنا واعرف نفسك من خلال الاخرين
حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:14 am من طرف norhan mahmmed

» --_--نورهان محمد (غزة الى اين)
حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 4:36 am من طرف norhan mahmmed

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
سبتمبر 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
اليوميةاليومية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط اشباح ومن الاخر على موقع حفض الصفحاتhttp://host71120.123flashchat.com/Ozzy/

قم بحفض و مشاطرة الرابط °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ الاشباح ومن الاخر °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ على موقع حفض الصفحات

حد يقولى ليه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 3:29 am

مش عارف ليه بجد انا تعبت اوى ملقتش حد بيقدر حد ولا بيخاف على حد كله بياكل فى بعضه ال ايه عملت المنتدى ده عشان احل مشاكل الناس طب حد يحللى بقا
انا مبعملش حاجه وحشه لحد ليه الناس بتعاملنى كده عصبى اه بتنرفز بسرعه اه بس بحاول مكنش كده وبرجع اهدى الامور عشان محدش يزعل منى بتعب واتعصب واتنرفز عشان خاطر الكل عشان خاطر محدش يزعل منى ولا يقول عليا انى وحش بس فى الاخر برده برجع اتعب ايه معنى الاخوات عندكم كلمه وبس مجرد ان فلان اخويا او فلانه اختى وبس لا انا مش كده انا لما بقول على حد اختى او اخويا بيبقا معنى الكلمه بجد يبقى لازم اخاف عليه واحترمه واشده من اى غلط بيعمله واضحى عشانه واحبه بجد وااخاف عليه بجد سرى معاه وسره معايا افضفض ليه ويفضفض ليا ميخبيش حاجه لكن للاسف انا حظى وحش فى كل حاجه الحب وكرهته بجد كرهت سيرته حتى اتخدعت كتير واتجرح جراح عمرى ما هنساها تعبت وموت بسببهم بموت كل يوم الف مره عشانهم وبسببهم اتكدب عليا كتير اتخنت كتير اتظلمت كتير اوى اوى اوى ليه ده كله مع انى اكتر حاجه بكرها فى حياتى انى اتظلم او اتخان او اتجرح او يتكدب عليا فى اى حاجه ببقى صريح مع الكل وملقتش اى حد صريح معايا اى حد بيصدق عليا اى حاجه تامر وحش خلاص كله يقول تامر وحش تامر حلو اه خلاص تامر حلو لاكن فين بقا الاخوات فين الصداقه فين اى حاجه مفيش خالص دلوقتى اخوات وحبايب كمان شويا ولا اعرفك ببقى وحش وخلاص ليه معرفش ابقا بتكلم وكويس جدا ومفيش اى حاجه ومره واحده اتعامل بطرق وحشه ولا حد يتكلم عنها اصلا ليه عشان ايه عشان ايه لما حد بيزعل منى ممكن لا اكل ولا اشرب ولا اعمل اى حاجه لحد ما اصلحه حتى لو هو اللى مزعلنى برده انا اروح اصارحو اتهنت واتقلت قيمتى وبرده بقول عادى مش مشكله اخواتى واصحابى هما اللى ليا لاكن برده محدش بيحس بحد خالص محدش يعرف ظروفى واللى انا فيه مع انى فى اشد الحاجه لكل اللى حوليا يكونو معايا ويهونو عليا اللى انا فيه لاكن مين مفيش اى حد كل واحد مع نفسه فى حوراته وناسه انا فين مش موجود ميت بالنسبلهم بس ليه ده كله زنبى انى بحب بجد زنبى انى بحب اخواتى وبخاف عليهم زنبى انى مبحبش ازعل حد منى ده حتى لما بزعل مفيش مخلوق بيفكر انه يعرف فية ايه ويهون عليا اى حاجه خلاص زعلان اتفلق والمطلوب منى انى انا ارجع واصالح مانا اللى عصبى وبتنرفز بسرعه محدش سال نفسه ليه انا كده ليه عصبى ليه بتنرفز بسرعه محدش يعرف ربنا وحده هو اللى عالم باللى بيا كله يقول بنحبك بنحبك طب فين فين اللى انتو بتقولو انا عمرى ماكنت زى اى حد وعمرى ما كنت وحش مع اى حد خالص طول عمرى بسامح وقلبى ابيض مبزعلش ومبشلش فى قلبى من حد جه يصلحنى لاكن للاسف ايه لزمتها بقا اننا اخوات واصحاب وحبايب وانا مش منكم ولا معاكم اى حد فى مكانى مكنش هيستحمل يعيش ساعه واحده فى اللى انا فيه والله ما حد يقدر والمشكله هتلاقى اللى يقولك ده بيحور ده بيكدب ده مفهوش حاجه وانا والله ما كده انا مشكلتى اللى فى قلبى على لسانى مبعرفش لا اجامل ولا احور الوحش بقولو انت وحش ومبسبهوش لا بحاول اخليه احلى منى طيب اوى انا صح وبيضحك عليا بسهوله اوى بكلمه ممكن تضحك عليا بس ليه ده كله انا مش وحش ولا حب نافع فيه ولا اصحاب نافع فيه ولا اخوات نافع فيها بتمنى الموت كل يوم مليون مره لدرجه وانا بغمض عيونى بدعى ربنا ياخودنى ويريحنى وانا دموعى نزله عمر ما كانت دموعى قريبه ابدا كنت ممكن يجرالى اى حاجه وعمرى ما نزلت دمعه واحده الايام دى بس كل الدموع اللى شلتها من سنين نزلت كلها ليه بس بتعملو فيا كده ليه عملت ايه لاى حد عشان يظلمنى ولا يجرحنى ولا اى حاجه ولا حتى يزعل منى ليه انا عارف ان كل واحد شايفنى بحاجه اللى شيفنى وحش واللى شايفنى حلو واللى شايفنى كويس واللى شايفنى مستهلش بس خلاص كفايا بقا انا بتمنى الموت بجد عشان ارتاح لانى خلاص تعبت تعبت تعبت لانا حمل زعل ولا نرفزه ولا خنقه ولا ظلم ولا جرح ولا اى حاجه اصلا انا عايز حد بس يحس بيا حد يخاف عليا حد يكون حنين بجد ويكون عارفنى بجد حد يشدنى من اللى انا فيه مش داخل على النت اتعرف واصاحب واخوات وحب وحجات كتير عشان يجرالى ده كله لا حرام بجد انا تعبت بجد ياريت حد يقولى اى حل اى حل هو شايفه اعمله وهعمله لانى معيش غير حلين الاول انى اشيل النت خالص واغير رقم موبيلى ومحدش هيعرف عنى اى حاجه خالص والتانى انى اموت نفسى وانا عارف ان ربنا هيسامحنى لانه حاسس بيا ياريت لو حد عانده اى حل تانى يقولو عشان يرحنى
https://elshabah2009.ahlamontada.com
monym
Admin
Admin
monym

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 9:21 am

عارف يا ماجد انك غلطان في كل كلمه قولتها اولا لانك جمعت الكل كان المفروض تقول المعظم لاني متأكده ان مش الكل كده انت فعلا عصبي جدا ومتسرع بطريقه كبيره جدا وبتحكم على اللي قدامك بسرعه من غير ما تعرف هو ايه ظروفه بس بعد كل ده انت طيب زياده عن اللزوم ارمي ورا ضهرك يا ماجد وانت هترتاح من حاجات كتير جدا انا متأكده ان في ناس كتير جدا بتحبك وبتخاف عليك وسبق وقولتلك ان الموت مش حل يا ماجد وانك تموت نفسك ده حرام مهما كانت الظروف ربنا بيعتبره كفر لانك مردتش باللي قسمه ليك وسبق وعملتها وقولت انك استفدت من التجربه ونجيت والحمد لله مش كل مره هاتسلم الجره
اخواتك بجد بيقولولك اوعى تعمل كده واحنا جمبك وهتلاقينا جمبك طول مانت محتاجنا
احنا مش اخوات بالاسم بس معنى الاخوه اكبر من كده بكتير
لما تحتاجنا هتلاقينا جمبك
اختك :منى
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 9:33 am

منى انتى اصلا اختى من غير اى كلام ودى حاجه معروفه لاننا مش اخوات كده وخلاص احنا عشره عمر واخوات بجد انا فعلا مقصدش انى اقول الكل وفعلا دى غلتطى انا كنت قولت معطمهم بس سورى عدت عليا وفعلا انا محتجلك جدا لانك انتى اللى بتحسى باللى فيا بجد وبتقدرى تهدينى وبتقوليلى الصح فين والغلط فين بس انا الموت هيريحنى كتير مبتمناش انى اعملها تانى زى ما عملتها بس الحمد لله يا منى وبجد متشكر جدا لانك جمبى ومش سبتينى وربنا يخليكى ليا ومتحرمش منك ابدا
sweet.
عضو فضله حبه ويبقى مدير فى المنتدى
sweet.

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:05 pm

السلام عليكم
اول حاجة احب اقولها انو لازم تفكر مليون مرة بالقرارات يلي بتخدها حتندم عليها لو مشدلوقتي بعدين

واتمنى انو تتقرب من ربنا اكنر من كده وتشيل الأفكتر السلبية من دماغك ومفيش حاجة صحيحة من الكلام يلي بتقولو

ولازم تحط مكانك مكان الشخص ده وغير كده لازم تفكر بحكمة اكتر مفيش حاجة اسمها محدش بيحبني ومحدش مش

عرفة ايه ده كلو افكار سلبية و زي ما قاتلك اختنا منى انو انت لما تكون عصبي مش تعرف تقول ايه وبتقول اي

حاجة والتسرع في الحكم على الأخرين حيخلي يلي حواليك يزعلو منك وانا شخصيآ مش بعرف ازعل منك ولا

من اي مخلوق واخنا كلنا منحبك وقبينا عليك ومش تزعل من حد

كع كل الود
????
زائر

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 12:33 am

??? ?? ? ?? ??? ???? ??? ???? ?? ????? ???? ???? ???? ? ??? ??? ???
??? ?????? ?? ?? ???? ???? ??????? ?? ???? ??? ???? ??? ????? ???? ???? ? ?? ?? ?? ????? ????? ???? ???? ?????? ??????? ???? ???? ??? ? ???? ????? ? ????? ? ???? ?? ??????? ??? ?? ??? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ????? ??? ???? ???? ?? ???? ???? ??? ????? ?? ???? ??? ????? ????? ??? ?? ???? romyo_2010m@yahoo.com

??? ???? ?? ?? ???? ???? ??? ??? ??? ??? ??? ???? ?? ????? ? ???? ????
??? ?? ???? ???? ???? ????? ?????? ??? ?????? ??
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 2:19 am

ميرسى يا ريهام وميرسى محمود انت اميلك معايا بس على فكره الكلام ده كله بجد محدش هيقدر يفهمه ولا يحس بيه ازا كان ناس كتير قريبين منى مقدروش يحسو بيه وانتى يا سويت عارفه لانك انتى كمان عارفه ان كلامى مش غلط لان دى كمان كانت وجه نظرك وميرسى جدا ليكم على ردكم عليا وحبكم ليا ميرسى جدا
????
زائر

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 2:53 am

عشان تعرف يا تامر انا قلبى مكسور بقالو اكتر من 3 شهور و بموت كل يوم من حب كان غلط من اول مفكرت فيه
بس انا عايش و سط الناس و اتجرحت من اصحابى و عايش
و بيشتكو همهم و انا مش بعرف اتكلم معاهم لان كل و احد بيشوف نفسو و بعد كده غسرو انا بشوف غيرى و بعد كده اشوف نفسى بس بردو عايش
انا فرق بينى و بين الناس انى بدلت قلبى بعقلى و عقلى بقلبى
يعنى لو هاخد خطوة مهما كانت خلاص محيت قلبى و بقيت استشير عقلى بس بردو القلب غلاب و مهما كان فى حب لازم يدخل ليك اصحاب و اخوات
ولو حاسس ان الدنيا اسودت فى و شك يبقى فى ناس مش مسوده فى وشهم دول فكرو فى التهرب من الحياه بموتهم وهما كل الى بيعملو انهم بيغضبو ربهم افتكر و الله لو ان و احد من الشعب المصرى عايش ال انت عيشو و كان مرفه حتى لو موت نفسو هيتعاقب ولو كان افقر منك و الهم شيلو اكتر منك و يمكن يكون هيتجنن و يموت نفسو بردو هيتعاقب ربك بين الحرام و الحلال
و ربك اسمه الصبور وهو الى بيلهم الصبر على عبيدو و( اصبرو إن الله مع الصابرين) وربك علام بالقلوب
ولو فاكر ان الدنيا هتسود فرب ضره نافعه يمكن من و حدتك تلاقى حد حبك بجد و هيبان ويمكن تكون كده بتخدع نفسك بوهم اسمو العصبيه عصبيه ايه نص شعب مصر منو 50% عصبيين دا نص البلد بطلق و تحلف من العصبيه و كل يوم مشاكل كتييييييير من العصبيه و ربنا يفرج على عبيدو
و هقولك حاجه لزيزه انا لو شوفتنى و دخلت جوايا متتوقعش منى كميه الهزار الى بهزرها قدام الناس انا هزارى قناع وراه جرح و الم محدش يعرفو كتير بس اهو انا عندى عقلى الى ربنا انعم بيه عليا لازم استعملو صح
استعمل عقلك و خلى قلبك يسندو متعش بقلبك و عقلك هو الى يسندو
يلا سلام يا عم تامر
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 3:45 am

يا محمود انا غظب عنى بجد تعبان اوى جوايا هم محدش حسه عاندى مشاكل لو وزعتها على الدنيا كلها برده هيتبقالى نصهم ومش بيتحلو وبرده محدش حسس بيا ولا عزرنى بضحك وبهزر وكل حاجه وانا جوايا هم وعذاب وجراح والم اللى بيحبونى بجد واقرب نس ليا قالولى ارمى ورا ضهرك ومتشلش هم حاجه بس بحاول برده زيك بلبس قناع الحب والضحك والفرفشه والهزار واهرب من همى واللى انا فيه بس مش قادر عكال احاول تخيل انك تكون فاكر ان كل اللى حواليك بيحبوك وبيخافو عليك وبيصدقوك وفهمينك وحسين بيك ومره واحده تلاقى معطمهم ميطلعش ولا فاهمك ولا عارفك ولا حاسس بيك اللى بيببيعك واللى تكلمه يسيبك ويمشى واللى تكلمه ينفضلك واللى ميردش عليك واللى يرد عليك وحش واللى يشوفك يهرب من قدامك يدخل يلاقيك فى حتى يجرى منها عشان انت فيها وليه ده كله متعرفش عشان ايه عشان زعلو منى طب وانا انتو زعلتو طب انا انا فين من ده كلو فين اللى بيحبونى فين اللى عيزنى معاهم اهم
هما دول شوف انت بقا واحد عنده ده كله وبيحصل معاه ده كله يا اخى دانا لما واحد بس فكر انه يسيب المنتدى ومكنتش اعرفه اتحيلت عليه انه ميمشيش وانه يفضل معانا تخيل انت بقا واحد بيقول ل 100 شخص اعتبرونى مت وامسحو اميلى على امل ان حد يكون بيحبو يجى يسالو مالك ولا يقولو لا متسبناش ولا متقولش ده ولا اى حاجه مفيش خالص زى ما يكون كلو ارتاح بجد لما صدقو وتطلع انت برده احسن وتحاول تكلمهم عشان مهنش عليك العشره ومعنى الاخوه وتلاقيهم بيجرخوك تانى برده وكله مطلعك انت الغلطان قولى انت بقا اعمل ايه قولى لو حد مكانى هيعمل ايه مش كل حاجه قفش اه وانا غلط عشان اتعصبت اه عشان بتنرفز اه بس فين بقا اللى حواليك ملقتش الا ناس فعلا قريبه منى اوى وهما اللى فعلا حسيت انهم بيحبونى وبيخافو عليا بس ياعم قولى بقا انت اعمل ايه تانى
????
زائر

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 4:13 am

تعمل الصح الناس الى بتكلم عنهم دول اساسا معرفه نت و الى بيتعرف على النت ليكون بجد اخوك لاما يكون و احد بيتمصلح عليك و اكتر الشباب هبل كلو داخل عشان يصاحب رجاله عشان لو حد شتمو و بنات عشان يحب و يعيش يعنى بالمعنى الأصح شاب سيس
بس الأهم و المهم انك انت تشوف مين الى حاسس بيك مفيش انسان محدش بيحس بيه اى انسان كلو بيحس بيه بس فى الى بيهتم و فى الى بينفضلو و انت عارف كده كويس و مش انا الى هقولك عليه و لو حاسس ان الدنيا بتديلك على دماغك لو مسكت دماغك الدنيا بتعاند و مش بتسكت و هتديك زياده فى مثل عبيط يقولك ايه اكرف البنت تدوب فهواك ده بقى استعملو بس مش مع البنت لانو انا مش بستعملو مع حد غير الى يبعنى الى يكرفك اكرفو و هيحس بأمتك لما يحتاججك و مش هيلقيك هو الى هيدور عليك و هتحس بقى بقمتك بجد
يا تامر لو انت مش انسان محترم و كويس و انا مش شيفك اخويا و يمكن لو مشيين فى الشارع و احد و خبطنا فى بعض و اتخنقنا كمان و لا انت هتعرفنى و لا انا هعرفك بس فى اخوة حتى ولو بالمشاعر و حب الأخوة برابط المحبه فاهم و لا اقول كمان
يعنى بالعربى الفصيح ريح نفسك من همك لو ركزت فيه هتحبط و لو نفضلتو مش هتستفاد منو اتعلم اتعلم يا بنى ادم
فى مثل بيقو لن اقول فشلت 1000 مره و لاكنى قد عرفت 1000 طريقه للفشل
يعنى اتعلم يا تامر و مش هينفع تعيش الدنيا بوش و احد انا بعيش بوش الضاحك عشان اعرف نفسى انى بقهر زعلى بأيدى حولت اعيش و ابطل اكل عشان اقوى ارده و اقول مش الأكل الى هيقهرنى و فعلا قدرت و بقيت اكل زى منا عايز مش ززى الشعب ياكل و يحش
حتى الكلام بقيت اتكلم بعقل و انت يمكن تلاحظ كده الانسان بيتعلم يا تامر انت اكبر منى ب 5 سنين و حاسس انى انا الى اكبر منك ب 5 سنين
اكبر يا تامر ب 3 حاجات
1: العقل يفكر و يحكم و يختار صح
2: صبرك لازم يكفى البلد كلها لو اترفوت عليك اتلعم العب يوجا بتعلم هدوء الأعصاب
3: قلبك خليه يكفى الدنيا كلها بس خلى اكترو لربك و بعد كده دخل الى نفسك فيه

ربك علام بالقلوب ألا بذكر الله تطمئن القلوب

ريح بالك و عيش صح يا تامر عييييييش صح
salma 1
salma 1

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 4:51 am

ااولا ده دعاء الكرب والهم والضيق : (اللهم رحمتك ارجو فلا تكلنى الى نفسى طرفة عين ،واصلح لى شانى كله ،لا اله الا انت ، اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن ) اللهم امين . ثانيا انت غلطان والله ياتامر وانت عارف زى ما قلتلك ان كلنا اخواتك وبنحبك وقلتلك المشكلة فين عصبيتك وتسرعك فى قراراتك وانك ممكن تفهم كلام حد غلط هو ده اللى بيزعل الناس منك وبيبعدهم عنك بس انا حد من الناس ده عزراك وبقول ان اكيد العصبية ده اكيد وراها سبب وكلنا لازم نعزر بعض بس انت كمان حاول مش تزعل بالسرعة ده وتفهم الامور غلط ونصيحة انت لو شايف حد بيبعد عنك مع انك بتحاول تقرب منه انصحك سيبك منه ده مش يستاهلك وقول زى الموضوع عنوان الموضوع اللى منزلاه هنا ( قل لمن لا يستحقونك انك نسيتهم )مش لازم طبعا تقولها بس اعمل بيها بجد وطبعا قبل كل ده خليك مع ربنا الرحمن الرحيم بعباده واوعى تفكر فى اى حاجة تغضب ربنا منك وربنا يصلح لك الاحوال ويحقق لك كل اللى تتمناه اللهم امين.... اختك سلمى
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 5:37 am

سلمى ومحمود انا متشكر جدا على ردكم وفعلا هعمل نصحتكم وبنصيحه اللى بيحبونى اللى قالو ارمى ورا ضهرك اللى عايزنى هيجيلى واللى مش عايزنى هيتعرف وانا خلاص عملت اللى عليا وزياده مع الاغلبيه منهم فعلا اللى بيحبنى بجد هحس بيه وهعرفه واللى مش بيحبنى برده هعرفه وهرمى ورا دهرى واللى ينفضلى هنفضله واللى عايزنى انا معاه انا فعلا عصبى وده غظب عنى ومتسرع وده برده غظب عنى وانا قولتها واعترفت انى دى غلطى انا ومشكلتى انا ان انا كده بس تانى برده ده غصب عنى وهعمل بنصايحكم كلكم والف شكر بجد للى وقفو جمبى وسعدونى ميرسى ليكم جدا
sweet.
sweet.

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 6:06 am

ربنا يقويك ويحميك يا تامر ويحفظك من كل شر عمومآ احنا اخواتك ولو اي حاجة طلبتها مش حنقصر

لأن فالمنتدى كلنا اخوات ومش حتفرق بينا حاجة لأن الأخوات الحقيقين مش يتعوضو

وانا مبعرفش ازعل من حد ولو حد زعلان مني بقولو متأسفة
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 6:29 am

ياريهام انتى اختى بس انتى بجد اللى عملتيه معايا فى الشات اسر فيا اوى وخصتا انه جه مع كل اللى انا كنت فيه وانتى معملتيش حساب انى اتجرح مع انك كنتى هتقوليلى بس روحتى قولتيها على العام وجرحتينى بجد واحرجتينى جدا بس عمتا عادى انا هسمحك وهعتبر اننا زى الول بس الاول اعرف منك السبب اللى خلاكى تعملى كده حتى لو على الميل وربنا يوفقيك يارب ويحميكى ونفضل كلنا على طول اخوات
sweet.
sweet.

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 2:34 pm

معلشي يا تامر انا كنت مدايقة من الأول من الواد يلي اسمو ابو علي كل يوم كان بينرفزني بكلامو عشان مجرد هزار

خدو على نفسو بقى يعاملني وحش قدام الناس وعشان انا قلبي طيب مسمحاه وانا بجد مش قصدي ازعل حد مني

لأني مش بحب حد يزعل مني خالص مهما كان السبب واعزرني لو ده ديقك وانا مش بحب اكون زعل حد ولا سبب

خناق لحد بس بجد غصب عني يلي حلاني اترفز بيجبها فيا ومش راضي يعترف بغلطو في النهاية كل واحد فينا بيغلط

ومفيش انسان معصوم عن الغلط وقمة الغلط انو يقول انا صح رغم هوى يلي غلط واغلبية الناس فهميني غلط و

ودايمآ بتعرض للظلم من حكمهم الغير صحيح عني عمومآ ربنا يهدي الجميع وانا شخصيآ مسامحة الكل

ومتأسفة لو غلطت باي حد على الشات او بشكل عام

مع كل الود
maged zein
Admin
Admin
maged zein

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 3:42 pm

بصى ياريهام بجد انتى اختى اوى وانا بعزك جدا من يوم ماعرفتك عشان انتى تشبهينى جدا فى الحجات اللى عاندك وانا حبيتك جدا زى اختى وكنت متوقع منك كده بس لاقيتك جرحيتنى اوى وعمتا انا عازرك بس ياريت بجد تقوليلى مين اللى قالك كده مين اللى فالك تقوليلى كده وعلى العام بس عمتا انا مسامحك ومفيش حاجه لاننا اخوات وانا مبعرفش ازعل من حد بعزه الا لما يجرحنى اوى اوى مش اوى بس ههههههههههه وكل سنه وانتى طيبه
????
زائر

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالجمعة أغسطس 14, 2009 1:07 am

انت يا عمم تامر متتزربنش عشان م0حبسكش فى امأم ايون و تستنى على بابا لحد ميجى يخرجك
يلا شوفلك سكه صباحك زى مساك عسل ابيض و اوعى تبص و راك
NANY
عضو جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد اوى
عضو جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد اوى
NANY

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 9:02 pm

ياتامر بص كلنا حبنا وسبنا الي بنحبه واتجرحنا واتصدمنا في اصحابنا واصدقانا الي بنعتبرهم اخواتنا وبنتعصب وبنتنرفز وانت اكتر واحد عارف انا عصبيه اد ايه بس مش معني كده اننا هنتمنا الموت لنفسنا او نقبل علي الانتحار قبل ما تفكر في حاجه زي دي فكر ان ربنا اداك هديه اسمها الحياه ولازم تستغل الهديه دي بشكل يفيدك في اخرتك لاكن مش انت الي تزفض هديه ربنا وانت مين يعني علشان ترفضها وفكر كمان في اهلك والناس الي بيحبوك واكيد هتلاقي ناس كتييييير بتحب او علي الاقل ناس مش بتكرهك ترضي تسبهم ولاترضي تزعل اهلك بسبب حاجه في ايدك طب ازاي عاوز تسعد الناس وبتساعد كل الناس وازاي عاوز تزعلهم بحاجه زي دي تفتكر لما انت تعمل كده كده اتن هتفرحهم كده هيكونو مبسوطين معتقدش طبعا ربنا يهديك ويهدينا وفكر في الي يحبك الاول والي مش بيحبك ارميه وراء ظهرك لانه مش يستاهل حتي التفكير فيه وكمان الحياه مش سودا اوي كده اكيد في ولو ضوء خفيف جي من بعيد ياسيدي استني الضوء ده وقرب انت منه واكيد هتلاقي كل حاجه تبسطك وصدقني ابتلاءك في اصحبك او حبيبك بجد ده شي وحش لانك اكيد اكيد لو بتفكر كويس ربنا اكيد هيرزوقك بحد احسن بس ساعتها هتكون اتعلمت وهتكون عرفت تختار كويس اوي وبعدين لومقبلناش الوحش عمرنا ما هنعرف قيمه الحلو
ربنا يوفقك في حياتك وفي اصحابك وحبايبك ومش تعمل الي انا قريته ده مره تانيه وافتكر ربنا
واعرف اننا هنا في المنتدي علشان اخوات حتي لو كنت مشفتش حد فينا بس بنحس ببعض من كتابتنا لو زعلنين او مضايقين اوفرحنين واكيد هتلاقي من وسط الاعضاء دي كلها اخوات كتير يحبوك ويساعدوك ويساندوك في حياتك
ربنا يوفقك تاني
sweet.
sweet.

حد يقولى ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليه   حد يقولى ليه Emptyالأربعاء سبتمبر 30, 2009 12:54 am

السلام عليكم

والله عندك حق يا ناني لو كل مصيبة حتحصل وقلنا حنموت زمان كل الناس ماتت

هههههههه

تفائل بالخير تجده

حد يقولى ليه
صفحة 1 من اصل 1